AmberNaarMalawi.reismee.nl

Daar zit ik dan

Lieve allemaal,

Precies een half uur voor boardingtijd zit ik hier bij de gate. Wat een gek idee dat het nu echt gaat gebeuren! Ik heb er heel veel zin in, maar wat bén ik zenuwachtig!

Om 15.45u vanmiddag vertrokken we richting Schiphol. Met mijn grote gele en kleine roze koffer achterin de auto, begon mijn reis dan echt. En wat een leuke verrassing op Schiphol, toen Nour me onverwacht toch kwam uitzwaaien <3

Na het inchecken kwam het afscheid nemen... Met de nodige tranen zeg ik doei tegen mama, Nour en mijn lieve zusjes, want wat ga ik jullie missen. 35 knuffels later dan toch maar richting de veiligheidscontrole. Dat gaat gelukkig heel snel en zo zit ik nu hier te wachten tot ik mag gaan boarden.

Eerst naar Frankfurt en daarna via Addis Abeba naar Lilongwe. Het wordt een lange reis, maar ik heb een stoel bij het raam dus ik heb leuk uitzicht en kan lekker met m'n hoofd tegen het raam aan slapen.

Morgenmiddag zal ik landen in Lilongwe en word ik opgehaald door Maartje, de lokale coördinator. Donderdag staat een city tour op de planning en vrijdag ga ik voor het eerst naar het project. Ik ben nieuwsgierig en heb ontzettend veel zin in mijn avontuur!

Liefs, Amber

Reacties

Reacties

Henny v Dongen

Succes met de vlucht en je avontuur daar ...ik volg je .

Mariek

Hopelijk heb je een goede reis. Het zal vast even zoeken zijn, maar als je eenmaal je draai gevonden hebt ga jij een geweldig avontuur beleven. Geniet ervan! Ik ga je ook volgen.

x

Anny & Ton Heeren

Good luck Amber
Have a safe trip
Have a safe stay
Have a safe homecoming
Groetjes
Anny en Ton

Monique Markus

Zeker heel spannend, maar wel een heel mooi avontuur. Goeie reis en heeeel veel plezier daar. Groetjes Monique

Opa Jan

Leuke foto's, mooi verhaal. Fijn dat ik je nog kon contacten in het vliegtuig . Ik blijf je van nabij volgen en wens je een mooie en dienstige tijd.

Amber Winkelman

Allemaal heel eeg bedankt voor de lieve reacties! Ik ben ondertussen aangekomen in Ethiopië en zal over een paar uurtjes verder reizen naar Malawi :)

Ria

Hallo Amber,
Fijn te horen dat tot nu toe de reis voorspoedig is verlopen > en wat een leuke foto's van je afscheid op Schiphol. Ik kijk met spanning uit naar het verslag van je belevenissen.
Veel succes en liefs.
Ria

Frans en Louise

Lieve Amber,
Wat fijn dat je reis voorspoedig is verlopen.
Wat een leuke foto's van je afscheid.
Leuk dat Nour ook kwam onverwachts.
Veel liefs uit IJsselstein. Geniet van alles. Frans en Louise

Lilian

Lieve Amber,
Ik wens je een hele fijne en vooral mooie tijd. We zullen de verhalen volgen.

Groetjes van ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!