AmberNaarMalawi.reismee.nl

De eerste stap...

Lieve allemaal,

Vandaag is de eerste stap gezet, ik heb mij aangemeld bij Doing Good op het project House of Joy. I'm so excited!

Het is nu nog wachten op bevestiging van mijn aanmelding en dan alle andere dingen gaan regelen, zoals mijn vliegticket en visum ;)

Het project is een opvanghuis voor kinderen van 0 tot 5 jaar oud. Omdat kinderen in deze periode heel kwestbaar zijn, wordt hen in House of Joy een liefdevol thuis geboden om een goede start te kunnen maken. Hierna worden zij teruggeplaatst bij hun familie of wordt er een nieuw thuis voor hen gezocht.

Ik hoop hier mijn steentje te mogen gaan bijdragen en heel veel liefde te mogen geven aan deze lieve kinderen.

Voor nu heb ik even niks anders te melden, maar ik zal zo nu en dan een update plaatsen ;)

Schrijf je in voor de mailinglijst en blijf op de hoogte!

Liefs,
Amber

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!