AmberNaarMalawi.reismee.nl

Het aftellen kan beginnen!

Lieve allemaal,

Maandag kreeg ik een heel leuk telefoontje van Doing Good. Ik heb meer informatie gekregen over het project en alles wat ik moet regelen. Het project is zo hartverwarmend, met 75 lieve kinderen onder leiding van een aantal huismoeders samen met de vrijwilligers die er op dat moment zijn.

Na dit telefoontje heb ik dinsdag meteen mijn vliegticket geboekt, dus mijn reisdatum staat vast! 23 mei vertrek ik en 5 juli ben ik weer terug :) Ik heb er heel veel zin in en kan bijna niet meer wachten, maar vind het stiekem ook ontzettend spannend...

Om mijn reis te betalen en om nog iets extra's te kunnen doen voor de kinderen, ben ik een crowdfunding gestart. Wie mij en daarmee het project wil steunen mag contact met me opnemen, dan krijg je meer informatie :)

Voorlopig zal ik verder niet zo veel meer te melden hebben, tot dat ik bijna vertrek. Dan zal ik natuurlijk updates geven over mijn reis etc.

Nog 132 dagen ;)

Tot snel!

Liefs Amber

Reacties

Reacties

Désirée van Breugel

Lieve Amber, vandaag kreeg ik een mailtje mét bijlage over jouw avontuur van je opa Jan Willemen (mijn oom...hihihi). Met vreugde heb ik dit gelezen en meteen je reis-blog-website opgezocht. Ik vind het fantastisch dat je dit vanuit je hart gaat doen. Kinderen de lach op hun gezicht terug geven, da's is het meest dankbare wat je kunt ontvangen! Ik werk ook veel met kinderen en ervaar de lach van een kind altijd als een klein cadeautje ;-)
Ik laat graag mijn e-mailadres achter zodat ik op de hoogte kan blijven van dit mooie initiatief. Natuurlijk wil ik je graag ondersteunen voor je reis én dat je iets extra's kan doen voor de kinderen. Ik wens je heel veel succes met je voorbereidingen en zal ook voor je bidden dat alles goed mag verlopen!
Liefs, Désirée xxx

Lilian van Breugel

Lieve Amber,

Wat een ongelooflijk mooi project ga je doen, noem het maar gerust dapper en 't volgen wat je hart je ingeeft.
Wij wensen je heel veel mooie momenten, een mooie reis en ervaring.
We zullen je blog volgen om zo op de hoogte te blijven.
Succes en kom strakjes weer veilig thuis.
Dikke knuffels van ons
Ferdi, Felicia en Fabienne
Lilian

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!