AmberNaarMalawi.reismee.nl

Nog twee weken te gaan

Hoi allemaal,

Het is weer even geleden sinds ik iets van me heb laten horen, maar ik heb niet stilgezeten ;)

Over twee weken is het zover, dan zit ik in Malawi. Gek eigenlijk hoe snel de tijd voorbij is gegaan sinds ik heb besloten deze reis te gaan maken. Waar ik begon af te tellen met 132 dagen te gaan, zijn dat er nu nog maar 13...

De afgelopen dagen heb ik lekker even 'voorgebakken' in Málaga (wat een leuk examencadeautje), dus ik heb alvast kunnen wennen aan de zon en de warmte.

Vanochtend zat ik om 8.55u in de trein naar Brussel, om mijn visum te gaan halen. Ik voel me al een echte wereldreiziger, drie keer naar het buitenland in minder dan drie weken tijd ;). Ik heb er lang op moeten wachten maar hij is binnen, wat betekent dat mijn reis nu echt kan doorgaan!

De komende twee weken ben ik vooral bezig met de laatste voorbereidingen (oh zo veel te doen...) en nog veel leuke dingen doen.

Nieuwe update volgt als ik vertrek :)

Dagdag lieve volgers <3 Tot snel

Liefs, Amber

Reacties

Reacties

Désirée van Breugel

Lieve Amber, wat fijn dat je visum binnen is. Ja, ja, nu komt het inderdaad dichterbij, maar...jou kennende ben je heel erg goed voorbereid.
Ik ben zo benieuwd naar je verhalen als je in Malawi bent.
Succes met de laatste loodjes.
Liefs uit een zonnig Maastricht, Dees xxx

Ps. misschien heb ik nu een dubbel bericht geplaatst...want in mijn vorige bericht had ik smileys gebruikt, maar toen zag ik niet dat deze geplaatst werd...

Amber Winkelman

Hoi Désirée :)
Bedankt voor je lieve reactie! Niks dubbel geplaatst hoor ;)
Die verhalen zul je vanzelf zien verschijnen...
Liefs, Amber

Opa Jan

Hoi Amber,
Ik zie dat je terug bent vanuit Spanje.
Zo te lezen had je mooi weer en je moeder en jou kennende hebben jullie vast veel strand gezien.
O.K. lekker voorgebruind kan geen kwaad.
We tellen met je af en zien elkaar vast nog voor je vertrekt.
Groetjes en succes met de voorbereiding.
Tot ziens
Opa Jan.

Ria

Hallo lieve Amber,
Nog een paar daagjes en dan is het zover.
Ik wens je een goede reis en ik hoop dat je verblijf in Malawi zal brengen wat je ervan verwacht.
Je zult er veel indrukken opdoen en dingen zien die totaal nieuw voor je zijn.
Veel succes en lieve groeten,
Ria

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!